Bodrum bir başka

Sertifika ProgramlarıMerhaba kızlar. Bir süredir yazmıyordum. Nerede olduğumu merak etmiş olmalısınız. Bütün işi gücü bıraktım ailemin yanına bodruma gittim. Kendi kendime şehrin bütün gürültüsünden uzaklaşmış olmanın rahatlığını anlatamam. Herkesin hayatının bir evresinde her şeyi bırakıp kaçma isteği gelir. İşte ben de tam olarak onu yaptım. Pişman mıyım? Hayır değilim. Yapacağınız şeylerden pişman oluyorsanız yaşamayı bilmiyorsunuzdur. Annemden güzel yemek tarifleri aldım. Aile sırrı olarak saklamamı istese de sizlerle de paylaşacağım J Beni takip etmeye devam edin!! Kendime verdiğim kafa tatili bitti Sosyal medya uzmanlığı sertifika programı için şehre geri döndüm. Hayat zor ama kariyerimde yükselmek istiyorsam yapmam gereken bazı sorumluluklarım var. Ve ben onları yapmakta kararlıyım. Sırf bu yüzden Sosyal medya uzmanlığı sertifika programı için Bodrum’lardan geldim. Bakalım nasıl bir şey beni bekliyor. Bu programdan daha sonra başka Sertifika Programlarına da bakmayı düşünüyorum çünkü ne kadar çok Sertifika Programlarına katılırsam benim yurt dışında yüksek lisans için olacak başvurumda o kadar dolu görünür. Tabii ki hala gönüllü olarak toplumsal sorumluluk projelerinde yer almaya devam ediyorum. Başkalarına iyilik yaparken kendime de bir yandan iyilik yapmış oluyorum.

Ah Bodrum. Şimdi Bodrum’da olsam canım annemle birlikte balkonda çaylarımızı içiyor bir yandan denizi izliyor olurduk. Daha çılgınca turist akımı gelmeden son günlerimizi yaşardık. Bu yıl Bodrum’da İngiliz turistin çok olması bekleniyor. Bodrumda ki arkadaşım ( ismini gizli tutmam lazım yoksa bu yazıyı okuduğunda beni lime lime eder.) bu işe oldukça sevindi. İngilizleri pek bir seviyor canım.

Sosyal medya uzmanlığı sertifika programı

Bir Cevap Yazın

