Büyümek…

Büyümek garip şey…

12 yaşındaydım kuzenimin İstanbul’da ki evine gitmiştik. Öğrenci eviydi rengarenk duvarlar, birbirine hiç benzemeyen koltuklar, kocaman bi kitaplık, kırmızı bir buzdolabı ve iki tane de küçük kedisi vardı. O zamanlar büyümek, koca adam olmak için çok acele ettiğim yıllardı. 14 yaşımda lisedeyim kendimi koca adam sanıyorum… Her şey bir bir değişiyor sakallarım çıkıyor, giyim tarzım değişiyor, bir tane cep telefonum bile oluyor, kendi alışverişlerimi kendim yapıyor, akşam ezanından sonra eve gidebiliyorum. Bir cesurum ki sormayın!

Sosyal medya uzmanlığı sertifika programı 6

17 yaşımdayım koca adam olmuşum artık! Büyük hayallerim var… 12 yaşında misafir olduğum öğrenci evi gibi bir evim olacak.. Üniversite sınavında dev bir başarı gösterip iletişim fakültesini kazanacağım..

23 yaşındayım Marmara Üniversitesi son sınıf öğrencisiyim… Artık 12 yaşıma geri dönmek derdindeyim… İşsiz kalmak korkusu, ki Türkiye gibi bir ülke de oldukça olağan bir durum bu. Üniversiteden bir hocamın tavsiyesiyle dijital pazarlama eğitimi almaya karar verdim.. Bu sefer daha umutluyum.. En azından  ‘’ işsiz kalırsam?’’ korkusu yok! Çünkü   Türkiye’nin en önemli eğitim kurumlarından birisi olan İBS’de eğitim alıyorum. Eğitimin sonunda alacağım sertifika ile birçok şirkete ya da ajansa girebileceğim.. Bu garantinin olması muhteşem bir şey.

Gelecek kaygısı olmadan yaşamak harika… Sizler de benim gibi gelecek kaygısı nedeniyle zor günler yaşıyorsanız. İBS’nin muhteşem eğitmenleri eşliğinde kendi ilgi alanlarınıza uygun sertifika programlarına katılabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

